חבר הכנסת איציק שמולי: חייבים לשנות את הליך בחירת הנגיד פרנקל

    admin2 No Comments on חבר הכנסת איציק שמולי: חייבים לשנות את הליך בחירת הנגיד פרנקל
    16:05
    06.05.24
    קובי פינקלר No Comments on המבצע הצבאי בטול כרם: מחבל חוסל, מטענים הושמדו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בס"ד

    צהריים טובים ,
    באולפן יהודה שוקרון

    שריפה עדכון 1100

    בהמשך לשריפת בית הכנסת בנתניה: במשטרה גוברת הערכה כי מדובר בהצתה. לכתבינו לענייני משטרה בנצי ליזרוביץ נודע כי בפעילות של שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה נעצר הבוקר צעיר כבן 20 בחשד למעורבות במעשה. הוא יובא בהמשך היום להארכת מעצר בבימ"ש השלום בעיר. החקירה נמשכת .

    רקטה 1200

    מחבלים ירו לפני זמן קצר רקטת קאסם שהתפוצצה בשטח פתוח במועצה אזורית שער הנגב, כתבינו לענייני צבא ובטחון מוסר כי, בחסדי שמיים -לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

    האסירים היהודים 1100

    נציגי משפחות האסירים היהודים, הכלואים בבתי הכלא בישראל בגין עבירות על רקע לאומי כנגד פלסטינים, צפויים לקיים היום מסיבת עיתונאים בה ידרשו לשחרר את בניהם, בעקבות שחרור המחבלים הצפוי בקרוב.
    לאירוע צפויים להגיע קרוביהם של עמי פופר, עופר גמליאל ושלמה דביר-זליגר ממחתרת בת עין, וחיילי מג"ב שחר בוטביקה וינאי לאלזה.

    ויתר הבחור 1100

    על רקע וויתורו של יעקב פרנקל מתפקיד הנגיד המיועד, הוגשה הצעת חוק של ח"כ איציק שמולי מהעבודה המבקשת להסדיר את תהליך המינוי. חבר הכנסת שמולי אומר בתגובה כי הוא מכבד את החלטתו של פרנקל, אבל אם הליך בחירת הנגיד בישראל היה מבוסס על הליך שקוף ומקצועי במקום חברי- היתה נמנעת מכולנו המבוכה הזו.כלשונו.
    לנוכח התקופה הכלכלית המאתגרת, יש לקדם מיד את הצעת החוק שקובעת כי הממשלה תבחר את הנגיד הבא על בסיס המלצותיה של ועדת איתור מקצועית בראשות שופט עליון בדימוס. " דברי שמולי
    ומדבריו הביא כתבינו בכנסת גואל ועקנין.

    גלאון 1200
    יושבת ראש מרצ, זהבה גלאון, פנתה היום ליועץ המשפטי של הכנסת איל ינון, בבקשה לקבלת חוות דעת דחופה בנוגע לחוקיות העלאת אחוז החסימה במסגרת "חוק המשילות", שיובא להצבעה ביום רביעי הקרוב. כתבינו בכנסת גואל ועקנין מוסר כי, גלאון החתימה את כל ראשי מפלגות האופוזיציה על בקשתה.
    בפנייתה הביאה גלאון את חוות דעתו של פרופ' ברק מדינה מהאוניברסיטה העברית, לפיה העלאת אחוז החסימה אינה חוקתית ופוגעת בעיקרון הייצוג.

    הגבלה 1100
    וועדת הכלכלה אישרה תקנות להגבלת הפרסומות והשיווק על משקאות אלכוהוליים. על פי התקנות, תפורסם אזהרה בולטת על גבי הבקבוקים והמיכלים ובפרסומות בתקשורת לגבי הסכנה לבריאות משתייה מופרזת. התקנות ייכנסו לתוקפן בעוד שלושה חודשים.

    פרס עוד עובד 1300
    נשיא המדינה שמעון פרס המבקר בלטביה חנך מוזיאון בבירה ריגה לזכר זאניס ויוהנה ליפקה שהצילו יהודים ממחנות ההשמדה במדינה במהלך מלחמת העולם השנייה.

    בטקס השתתף גם נשיא לטביה אנדרס ברזינס. בני הזוג ליפקה הוכרו כחסידי אומות העולם על ידי מוזיאון יד ושם בשנת 1966.

    תאונת דרכים מעודכן 1200
    הקטל בדרכים, נהג המכונית פרטית שהתהפך עם רכבו בחיפה נפטר מפצעיו. צוות נט"ן של מגן דוד אדום שהוזנק למקום טיפל בנפגע כבן 20 ופינה אותו במצב אנוש , לבית החולים רמב"ם בחיפה-שם כאמור נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.כתבינו בנצי לייזרוביץ' מציין כי המשטרה חושדת שהנהג היה בגילופין וכי נהג ברכב ללא אישור משפחתו.

    תאונות 1300
    תאונות עבודה: פועל נפגע בראשו במפעל באיזור התעשיה בית שאן. צוות מד"א טיפל בגבר בשנות ה-40 ופינה אותו במצב בינוני במסוק לבית החולים.
    בתאונה אחרת נפל אדם מגובה של שישה מטרים במהלך עבודתו בבית אריזה בקיבוץ ניר עוז, כתבינו בנצי לייזרוביץ' מוסר כי פרמדיקים של מד"א פינו אותו במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים.

    התחזית ולסיום 0800
    התחזית: מעונן חלקית וייעשה נאה. הטמפרטורות ללא שינוי של ממש. הלילה: מעונן חלקית
    מחר-רביעי:ללא שינוי
    ובחמישי: עליה קלה במידות החום

    אלה מידות החום החזויות להיום והלילה:
    בירושלים:29 מעלות היום עד 21 הלילה
    בבני ברק והמרכז:30 עד 24
    בשומרון:28 עד 20
    בשפלה:33 עד 24
    ובצפון הנגב:35 מעלות היום עד 20 מעלות הלילה

    עד כאן חדשות קול חי.



    0 תגובות